مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 آذر 1401 ساعت 07:302022-11-22اقتصادي

خودروهای قابل اطمینان کدامند؟


نظرسنجی سالانه قابلیت اطمینان مجله Consumer Reports نشان داد که خودروهای الکتریکی و پیکاپ های فول سایز دو دسته مشکل ساز از نظر قابلیت اطمینان بودند زیرا برندهای آسیایی بار دیگر در رتبه بندی کلی برتر بودند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طبق این نظرسنجی، خودروهای هیبریدی و سدان های سایز متوسط یا بزرگ جزو قابل اعتمادترین ها بودند.

نظرسنجی سالانه این مجله از قابلیت اطمینان خودروهای جدید، پیش بینی می کند که کدام خودروها بر اساس داده های جمع آوری شده، مشکلات کمتر یا بیشتری نسبت به رقبای خود به مالکان وارد می کنند و کارت امتیازی آن در بین مصرف کنندگان و مدیران صنعت تأثیرگذار است.

خودروهای برقی شرکت تسلا که این مجله بیشترین داده ها را از مالکان آن ها دریافت کرده است، همچنان با مشکلات سخت افزاری بدنه، فرمان، رنگ و مشکلات مرتبط با سیستم آب وهوا مواجه هستند اما بر اساس این نظرسنجی، پیشرانه های الکتریکی آن ها مشکلات بسیار اندکی دارند.

با این حال، این نظرسنجی نشان داد که تسلا رتبه خود چهار پله ارتقاء به رتبه 19 در سال جاری و مرسدس بنز پنج جایگاه تنزل کرد تا کمترین اطمینان را در بین همه برندها داشته باشد.

صاحبان خودروهای برقی دیگر سازندگان، مشکلات شارژ و باتری و همچنین مشکلات موتور محرک الکتریکی را گزارش کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خودروهای قابل اطمینان کدامند؟

خودروهای قابل اطمینان کدامند؟