مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 آبان 1401 ساعت 21:472022-11-21ورزشي

آمادگی تیم ووشو پاس فراجا برای شرکت در لیگ برتر


دبیر هیات ووشو فرماندهی انتظامی ازآمادگی تیم ووشو پاس فراجا برای شرکت در لیگ برتر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، سرهنگ رسول احمدی دبیر هیات ووشو فرماندهی انتظامی با بیان اینکه تیم ووشو پاس فراجا از مستمر و شبانه روزی در فاتب پیگیری کرده است اظهار داشت: این تیم تاکنون توانسته از بین نیروهای مجرب و جوان که در سطح کشور آمادگی و علاقه خود برای خدمت در فراجا را به این هیات اعلام نموده اند، ترکیب نفرات خود را کامل کند تا با انگیزه بالاتر به مصاف رقبای خود رفته و برگ زرین دیگری به افتخارات فراجا بیافزاید.

وی افزود: ترکیب تیم امسال از جوانان مستعد و جویای نام تشکیل شده و تیم ووشو فراجا قصد دارد تا با توجه به حفظ قهرمان های دوره های گذشته و اضافه کردن نفرات جدید، علاوه بر دفاع از مقام نایب قهرمانی دوره گذشته به دنبال کسب قهرمانی در این دوره از مسابقات باشد.

سرهنگ احمدی افزود: دور رفت مسابقات لیگ برتر ووشو کشور از اواخر آذرماه آغاز می شود و از هفته دوم اسفند نیز دور برگشت این مسابقات برگزار خواهد شد.

  دبیر هیات ووشو پلیس خاطرنشان کرد: آقای حمیدرضا منصوریان سرمربی تیم ووشو پاس فراجا به عنوان مربی تیم ملی جوانان انتخاب شده و در آذر ماه به مسابقات جهانی در رده جوانان اعزام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی تیم ووشو پاس فراجا برای شرکت در لیگ برتر

آمادگی تیم ووشو پاس فراجا برای شرکت در لیگ برتر