مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 آبان 1401 ساعت 21:452022-11-21سياسي

لازمه افزایش کیفیت زندگی آموزش از دوران نوجوانی است


رییس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره استان فارس گفت: اگر بنا باشد که کیفیت زندگی افزایش و طلاق کاهش پیدا کند باید از پیش از ازدواج و از دوران نوجوانی آموزش ها شروع شود.

- علیرضا فیلی دوشنبه 30 آبان در همایش ملی روانشناسی و کیفیت زندگی در شیراز بیان کرد: یکی از مسائل بسیار مهمی که تاثیر مهمی در سلامت روان و سلامت روان افراد و حتی جامعه دارد، کیفیت زندگی است.

او ادامه داد: کیفیت زندگی بدین معناست که فرد در زمینه های مختلفی که در زندگی خصوصی و اجتماعی با آن در ارتباط است، از رضایتمندی لازم برخوردار باشد و احساس آرامش کند.

عضو هیت علمی دانشگاه پیام نور شیراز ادامه داد: این مهم کمک می کند که فرد در حوزه فعالیت های اجتماعی خوب عمل کند و از کیفیت زندگی بالایی برخوردار باشد و در واقع توانمندی شغلی و کارایی شغلی فرد هم افزایش پیدا می کند.

فیلی عنوان کرد: در مجموع در این حالت، جامعه تبدیل به یک جامعه سالم و رضایتمند می شود که متاسفانه امروزه سطح کیفیت زندگی در جامعه به دلایل مختلف چندان رضایتمندانه نیست و باید تلاش بیشتری از سوی مردم و مسئولین شود.

او با بیان اینکه یکی از عواملی که میتواند کمک فزاینده ای به افزایش سطح کیفیت زندگی کند، مشاوره خانواده است، خاطرنشان کرد: کیفیت زندگی را در دو بخش می توان تقسیم کرد؛ یکی عوامل فردی و درون خا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لازمه افزایش کیفیت زندگی آموزش از دوران نوجوانی است

لازمه افزایش کیفیت زندگی آموزش از دوران نوجوانی است