مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 آبان 1401 ساعت 21:002022-11-21ورزشي

تا دقیقه 73؛ هلند صفر - سنگال صفر


دیدار هلند و سنگال از گروه نخستجام جهانی 2022 از ساعت 19:30 به مصاف هم رفتند نیمه دوم این دیدار با سوت داور برزیلی آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در دیدار دور نخست گروه اول جام جهانی قطر، دو تیم هلند و سنگال برابر هم به میدان رفتند که گزارش زنده این دیدار را در زیر می خوانید: هلند صفر - سنگال صفر داور: ویلتون سمپایو (برزیل) ورزشگاه: التاماما شهر دوحه گل: - کارت زرد: دلیخت (هلند) کارت قرمز : - ترکیب تیم هلند: نوپرت (دروازه بان)، ماتیاس دلیخت، ویرجیل فن دایک، ناتان آکه، دالی بلیند، دنزل دامفرایز، استفان برگیوس، فرانکی دیانگ، کودی گاکپو، وینسنت یانسن (62- ممفیس دپای) و استفان برخواین.

ترکیب تیم سنگال: ادوارد مندی(دروازه بان)، کالیدو کولیبالی، ابو سیسه، ادریسا گاناگی، نمپالیس مندی، شیخ کویاته، بولایه دیا، کرپین دیاتا، اسماعیلا سار، عبدو دیالو (62- اسماعیل یاکوبز) و یوسف سابالی.

نیمه نخست این بازی با سوت داور برزیلی آغاز شد.

سنگال بازی را بهتر از حریف اروپایی خود آغاز کرد و حتی در دقیقه 10 می توانست به گل برسد اما ضربه پای چپ اسماعیلا سار از بالای دروازه به بیرون رفت.

پس از این حمله هلند بازی را در دسترس گرفت و حتی در دقیقه 22 می توانست به گل برسد اما تعلل دیانگ مانع از به ثمر رسیدن گل نخست بازی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تا دقیقه 73؛ هلند صفر - سنگال صفر

تا دقیقه 73؛ هلند صفر - سنگال صفر