مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 آبان 1401 ساعت 19:222022-11-21سياسي

البرز میزبان هشتمین دوره پایتخت کتاب کشور می شود


مشاور فرهنگی و اجتماعی استاندار البرز با اعلام رسمی آمادگی میزبانی هشتمین دوره پایتخت کتاب کشور در البرز گفت: این میزبانی فرهنگی رونق اقتصاد و فرهنگ را توامان برای ناشران و نویسندگان و اهالی فرهنگ و ادب به همراه خواهد داشت و شهروندان البرزی نیز بهره .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، اردشیر آل عوض، مشاور استاندار البرز در امور فرهنگی و اجتماعی، طی نشستی با حضور مسؤولان استانی، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی براینکه ما درکتابخوانی عقب هستیم و باید این نقص جبران شود گفت: انس با کتاب نشانِ رشد فرهنگی است.

وی انسجام فرهنگی در استان البرز را نقطه قوت برشمرد و افزود: یک اتفاق میمون و مبارک همین انسجام فرهنگی دستگاه های استانی است و شاهد آن هستیم که مدیران دستگاه ها عزم خود را جزم کرده اند تا میزبان هشتمین دوره پایتخت کتاب البرز در (کرج)باشند.

مشاور استاندار در امور فرهنگی و اجتماعی گفت: این میزبانی فرهنگی رهاوردهای فوق العاده ای برای همشهریان البرزی خواهد داشت و به موازات آن آورده اقتصادی و رونق فرهنگی را نیز برای اهالی حوزه نشر و کتاب به همراه دارد.

  آل عوض افزود: بیاییم دست بدست هم دهیم برای رشد و ارتقا فرهنگ در استان البرز و معرفی شاخصه های برجسته فرهنگی این استان نقش آفرین باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

البرز میزبان هشتمین دوره پایتخت کتاب کشور می شود

البرز میزبان هشتمین دوره پایتخت کتاب کشور می شود