مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 آبان 1401 ساعت 18:502022-11-21سياسي

پدیده مهاجرت نگران کننده است/رفع موانع سرمایه گذاری در کجور


عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس مهاجرت را از جمله معضلات نگران کننده خواند و گفت: در حال حاضر فقط 29 درصد جمعیت در روستاها ساکن هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدعلی محسنی عصر دوشنبه در جلسه مشترک کاهش محرومیت و رفع موانع تولید ی با تأکید بر اینکه کجور ظرفیت های بی نظیری دارد، افزود: کجور دارای ظرفیت صنعت دامپروری، گردشگری و کشاورزی است اما باید بپذیریم که رویکردهای سنتی دیگر در این بخش ها جواب نمی دهد.

نماینده مردم شهرستان های نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی در نشست مشترک کاهش محرومیت و رفع موانع تولید و اشتغال منطقه کجور که به میزبانی روستای انگاس برگزار شد، اظهار داشت: 26 درصد اقتصاد کشورها بر روی تعاونی هاست اما درکشور ما زیر پنج درصد است.

وی با بیان اینکه مهاجرت جوانان از معضلات نگران کننده در بخش کجور است، ادامه داد: طبق آمار در سال 50 جمعیت روستایی کشورمان 75 درصد بود اما امروز 71 درصد جمعیت کشور شهرنشین و تنها 29 درصد در روستاها ساکن هستند.

نماینده مردم شهرستان های نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر بخواهیم مهاجرت معکوس داشته باشیم باید زیرساخت ها را در روستا فراهم کنیم.

وی با تأکید بر اینکه کجور ظرفیت های بی نظیری دارد، افزود: کجور دارای ظرفیت صنعت دامپروری، گردشگری و کشاورزی است اما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پدیده مهاجرت نگران کننده است/رفع موانع سرمایه گذاری در کجور

پدیده مهاجرت نگران کننده است/رفع موانع سرمایه گذاری در کجور