مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 آبان 1401 ساعت 18:502022-11-21سياسي

صنایع تبدیلی و صادرات بخش کشاورزی در مازندران تقویت شود


دبیر قرارگاه محرومیت زدایی مازندران با اشاره به ظرفیت بسیار بالا در بخش کشاورزی، تأکید کرد: صنایع تبدیلی و صادرات در بخش کشاورزی باید شکل گیرد و تقویت شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام علی اصغر عالی شامگاه دوشنبه در نشست مشترک کاهش محرومیت و رفع موانع تولید و اشتغال منطقه کجور که به میزبانی روستای انگاس برگزار شد، با تأکید بر ایجاد امنیت در بخش های مختلف زیرساختی و توسعه ای، اظهار داشت: مشکلات بخش کجور تا حدود زیادی شناسایی و دسته بندی شد و قرار است در کمیسیون های مرتبط پیگیری و برطرف شود.

وی ادامه داد: باید مشکلات اولویت بندی شود و طبق آن نسبت به حل و رفع آن اهتمام ویژه شود و در عمل پیاده سازی شود.

دبیر قرارگاه محرومیت زدایی استانداری مازندران و مشاور عالی استاندار مازندران با بیان اینکه باید طرح جامع محرومیت زدایی بخش کجور ایجاد شود، گفت: 99 درصد قوانین منابع طبیعی ما قبل از انقلاب و البته در خارج کشور نوشته شد و الان با قوانین منابع طبیعی و محیط زیست مشکل داریم.

وی افزود: اصل کار باید در مجلس صورت بگیرد و البته جاهایی هم دولت خود را وفق دهد و اصلاحات ساختاری در این دو حوزه صورت پذیرد.

حجت الاسلام عالی با اشاره به ظرفیت بسیار بالای مازندران در بخش کشاورزی، تأکید کرد: صنایع تبدیلی و صادرات در بخش کشاورزی مازندران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنایع تبدیلی و صادرات بخش کشاورزی در مازندران تقویت شود

صنایع تبدیلی و صادرات بخش کشاورزی در مازندران تقویت شود