مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 آبان 1401 ساعت 17:402022-11-21سياسي

کمربند جنوبی هرگز مسیر تردد خودروها نمی شود


نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به تصمیماتی که در سطح ملی برای کاربری تفرجگاهی کمربندجنوبی اتخاذ شده هرگز این مسیر، - کاربری ترافیکی نخواهد داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام نصرالله پژمانفر ظهر دوشنبه در نشست با اصحاب رسانه که در سالن جلسات دیوان محاسبات خراسان رضوی برگزار شد، با بیان اینکه ارتفاعات جنوبی مشهد به عنوان سرمایه ای برای آینده شهر و کوریدور ورود هوا برای ما اهمیت زیادی دارد، اظهار کرد: با توجه به تصمیماتی که در سطح ملی برای کاربری تفرجگاهی کمربندجنوبی اتخاذ شده هرگز این مسیر، کاربری ترافیکی نخواهد داشت و به شدت در مقابل اقداماتی که بخواهد تلاشی برای این موضوع داشته باشد، ایستادگی می شود؛ دیگر کمربندی به نام کمربند جنوبی در مشهد نداریم.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی افزود: زارش خبرنگار قدس خراسان آنلاین یکی از مشکلاتی که در مشهد به صورت زخم کهنه درآمده قلعه وکیل آباد و آبکوه بود که با پیگیری هایی که انجام دادیم الان سطح رضایت مردم افزایش پیدا کرده است؛ همچنین بحث نوسازی و تعریض در خیابان حر عاملی نیز مورد پیگیری قرار گرفت.

وی با بیان اینکه در خصوص بافت پیرامون حرم نیز همچنان پیگیر هستیم تا اتفاقات گذشته که منجر به کوچ مردم محلی شد، تکرار نشود؛ تصریح کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمربند جنوبی هرگز مسیر تردد خودروها نمی شود

کمربند جنوبی هرگز مسیر تردد خودروها نمی شود