مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 آبان 1401 ساعت 16:502022-11-21سياسي

اجرای 45 عنوان ویژه برنامه گرامیداشت هفته بسیج در اسلامشهر


جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اسلامشهر گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج 45 عنوان ویژه برنامه در عرصه های مختلف در شهرستان اسلامشهر برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اسلامشهر، سرگرد اسماعیل جعفری جانشین فرمانده سپاه ناحیه سیدالشهدا(ع) اسلامشهر عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته بسیج، اظهار کرد: امیدوارم راه بسیجیان و امت حزب الله برای تحقق تمدن نوین ایران اسلامی ادامه دار باشد، بسیجی کسی است که بی منت با مال و جانش در راستای دفاع و پاسداری از اسلام و کشور عزیزمان جان خود را فدا می کند.

جعفری گفت: تلاش داریم با تأسی از رهنمودها و فرمایشات مقام معظم رهبری و روشنگری های ایشان و تکیه بر توان داخلی و جوانان توانمند سطح کشور و شهرستان اسلامشهر در این میدان جنگ ترکیبی که پر از مکر و نیرنگ قدرتهای غربی است، دوشادوش مردم حضور داشته و همچون سنوات گذشته پیروز شویم.

وی با اشاره به اینکه دشمن در این جنگ ترکیبی تمام ظرفیت و توان خود را به کار گرفته تاکید کرد: در این جنگ ترکیبی عده ای خودفروخته با ارتزاق از بیت المال به مسندها و جایگاه هایی رسیدند و متاسفانه در بزنگاه ها دچار مشکل شده و مسیری را برگزیده اند که از مسیر عامه مردم جداست، انشاالله مردم ما با بصیرت در این جنگ ترکیبی پیروز خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 45 عنوان ویژه برنامه گرامیداشت هفته بسیج در اسلامشهر

اجرای 45 عنوان ویژه برنامه گرامیداشت هفته بسیج در اسلامشهر