مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 آبان 1401 ساعت 16:452022-11-21بين الملل

ساندی تایمز: انگلیس تحریم نفت روسیه را با روش ایران دور می زند


روزنامه ساندی تایمز طی گزارشی نوشت، انگلیس با روش انتقال کشتی به کشتی نفت برای پنهان کردن مبدا محموله های نفتی که ایران آغازگر و ابداع کننده آن بوده است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس، روزنامه ساندی تایمز با اشاره به آمارهای رهیابی نفتکش و آمارهای تجاری نوشت، (236 میلیون دلار) پس از انتقال کشتی به کشتی به بنادر انگلیس ارسال شده اند.

این اقدام در زمانی که نفتکش های بزرگ که به علت اندازه بزرگ آنها قادر نیستند در بنادر  پهلوگیری کنند، بسیار شایع است و محموله های خود را به کشتی های کوچک تر منتقل می کنند.

بر اساس یافته های روزنامه انگلیسی ساندی تایمز، این اقدام به شرکت های کشتیرانی، این امکان را می دهد تا برای ثبت محموله هایشان بدون ارائه مبدا اصلی محموله ها بتوانند اقدام و کشور اعزام کننده را به عنوان منبع محموله اعلام کنند.

در این روش، یک محموله با مبدا روسیه اگر توسط یک شرکت آلمانی به بنادر انگلیس آورده شود، می تواند با مبدا و سایر کشورها ثبت شده است، ردیابی کند.

حداقل 13 مورد در ماه ژوئن و جولای به بنادر انگلیس رسیده اند.

با این حال، آمار رسمی اداره آمار ملی انگلیس (ONS) در مورد واردات نفت این کشور نشان می دهد که انگلیس در این ماه ها هیچی نفتی از روسیه وارد نکرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساندی تایمز: انگلیس تحریم نفت روسیه را با روش ایران دور می زند

ساندی تایمز: انگلیس تحریم نفت روسیه را با روش ایران دور می زند