مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 آبان 1401 ساعت 16:002022-11-21سياسي

برگزاری مسابقات قرآن جامعه کار و تلاش با هدف کاهش آسیب های اجتماعی


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال وبختیاری گفت: گسترش مسابقات قرآنی و انجام اقدامات فرهنگی سبب ایجاد و تقویت فضای معنوی و کاهش آسیب های اجتماعی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد محسن مولوی، ظهر امروز در مراسم افتتاحیه شانزدهمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه جامعه کار و تلاش چهارمحال و بختیاری گفت: 40 نفر از کارگران و کارفرمایان دارای دفترچه تأمین اجتماعی و مشمول قانون کار، خانواده های کارگران و کارفرمایان در این مسابقات ثبت نام کرده و امروز در رشته های مختلف شرکت می کنند.

مدیرکل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه فرزندان کارگران در رده سنی 18 تا 25 سال می توانند در مسابقات شرکت کنند، ادامه داد: این مسابقات در رشته های قرائت تحقیق، حفظ کل، حفظ 20، حفظ 10 جزء و مفاهیم از جلد 26 تفسیر نمونه برگزار می شود.

مولوی اظهار داشت: شرکت کنندگانی که نمره حد نصاب لازم را کسب کنند به عنوان نفرات اول تا سوم استانی معرفی می شوند و نفر اول هر رشته به مرحله کشوری راه می یابند.

وی توضیح داد: وزارتخانه در کنار توجه به سلامت جسمی، نگاه ویژه ای به سلامت روحی جامعه کارگری دارد و در این راستا برنامه های مختلف و متنوعی تعریف شده است که برپایی مسابقات قرآن با همین هدف برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مسابقات قرآن جامعه کار و تلاش با هدف کاهش آسیب های اجتماعی

برگزاری مسابقات قرآن جامعه کار و تلاش با هدف کاهش آسیب های اجتماعی