مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 آبان 1401 ساعت 15:452022-11-21سياسي

فوت 37 نفر بر اثر تصادفات درون شهری در خراسان شمالی


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی گفت: در حال حاضر موضوع ترافیک و کاهش تصادفات باید دغدغه اصلی مدیران دستگاه های اجرایی متولی استان باشد تا شاهد آمار بهتری در حوزه کاهش تصادفات رانندگی باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی رشیدی پیش از ظهر امروز در هشتمین جلسه شورای هماهنگی ترافیک استان اظهار کرد:آمار تصادفات و فوتی های ناشی از آن در استان نگران کننده است که می تواند دلایل مختلفی از جمله فرهنگ سازی، سخت افزاری، نرم افزاری و.

برای آن وجود داشته باشد؛ لذا باید مطالعه جامع تری برای این حوزه صورت گیرد.

وی با بیان اینکه باید فرمانداران اجرای طرح تحرک در شهرستان ها را جدی بگیرند، تصریح کرد: یکی از ملاک های ارزیابی فرمانداران همین موضوع خواهد بود.

زیرا در این طرح بررسی و تحلیل دقیق از تصادفات و نقاط پر تصادف و به روزرسانی آن ها، پایش مستمر ایمنی عابران پیاده، راکبان موتور سیکلت و بررسی راهکارهای علمی و عملی جهت آموزش و ارتقای فرهنگ ترافیک انجام می شود.

وی با اشاره به وضعیت آماری استان درخصوص فوتی های ناشی از تصادفات درون شهری نیز گفت: متاسفانه طی امسال 37 نفر بر اثر تصادفات درون شهری جان خودشان را از دست داده اند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته، 19 درصد رشد کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فوت 37 نفر بر اثر تصادفات درون شهری در خراسان شمالی

فوت 37 نفر بر اثر تصادفات درون شهری در خراسان شمالی