مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 آبان 1401 ساعت 15:392022-11-21سياسي

تجدید بیعت عشایر چهارمحال و بختیاری با آرمان های انقلاب اسلامی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد صبح امروز جمعی از معتمدین و سران ایلات و طوایف عشایر استان چهارمحال و بختیاری با حضور در سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) به مناسبت هفته بسیج، با آرمان های انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب تجدید عهد و پیمان کردند.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) در دیدار با معتمدین و سران ایلات و طوایف عشایری استان چهارمحال و بختیاری ضمن تبریک هفته بسیج گفت: کسانی که شعارهای ساختارشکنانه ای سر می دهند را نباید از بختیاری ها بدانیم، بلکه نشست و برخاست بختیاری با نام علی (ع) است و قوم بختیاری از ابتدا شیعه بودند.

وی با اشاره به اینکه شهدای بختیاری از اولین شهدای دفاع مقدس هستند، افزود: دشمنان بسیاری از نفشه های خود را بر پایه صداقت و پایبندی عشایر بختیاری بنا کرده اند اما امروز مردم لر، عشایر و بختیاری های ما کاملا معتقد به اسلام ناب محمدی هستند و اجازه سواستفاده به دشمن نمی دهند.

سردار علی محمد اکبری با اشاره به بیعت بختیاری ها با امام راحل، خاطرنشان کرد: پرچم شهید علیمردان بختیاری با نام لااله الا الله ، محمد رسول الله، علی ولی الله، مزین بود و عشایر بختیاری امروز چراغ راه ایل هستند.

وی بیان کرد: مردم عشایر در سراسر کشور، بخصوص عشایر بختیاری استان چهارمحال و بختیاری به دشمنان نشان خواهند داد که اگر در مقابل دی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجدید بیعت عشایر چهارمحال و بختیاری با آرمان های انقلاب اسلامی

تجدید بیعت عشایر چهارمحال و بختیاری با آرمان های انقلاب اسلامی