مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 آبان 1401 ساعت 15:302022-11-21سياسي

اجرای بیش از 60 عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج در چادگان


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج چادگان از اجرای بیش از 60 عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج در چادگان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از چادگان، علی بخشی فرمانده ناحیه مقاومت و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای اسلام و شهدای حوادث اخیر اظهار داشت: سند راهبردی ده ساله در مجموعه بسیج، با شعارهای محوری بسیج خدمتگزار مردم و بسیج پاره تن مردم از سال 1400 برنامه فرا روی ما بوده که بر همین اساس در هفته بسیج امسال که از 29 آبان شروع شده و تا 5 آذر ادامه دارد شعار بسیج خدمتگزار ملت ایران محور برنامه ها قرار گرفته است.

بخشی با بیان اینکه بسیج انسجام نیروهای مردمی برای دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی است، افزود: بنا به فرموده مقام معظم رهبری علاج مشکلات و مسائل کشور، عمل جهادی و انقلابی است، این عمل جهادی و انقلابی شاخصه اصلی حرکت های بسیج است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج چادگان بیان کرد: در سند راهبردی 10 ساله 9 قرارگاه دفاعی امنیتی،  فرهنگی و اجتماعی، علم و فن آوری، اقتصاد مقاومتی، سازندگی و محرومیت زدایی، فضای مجازی و رسانه و قرارگاه تعالی سازمانی است که برنامه های هفته بسیج را در قالب این 9 قرارگاه اجرا می کنیم.

وی با بیان اینکه امسال 60 عنوان برنامه در این قرارگاه ها برنامه ریزی کرده ایم که در این هفته در حال برگزاری است، عنوان کرد: فضاسازی و تبل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای بیش از 60 عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج در چادگان

اجرای بیش از 60 عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج در چادگان