مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 آبان 1401 ساعت 15:152022-11-21سياسي

کمیته کرونا: واریانت های جدید کووید در حال چرخش است/ کرونا هنوز تمام نشده


چگونگی استفاده از روش های پیشگیری نیز در پاندمی های آینده، جای بحث دارد که در نشست روز گذشته در این خصوص، به طور مفصل، بحث و بررسی شد.

- چگونگی استفاده از روش های پیشگیری نیز در پاندمی های آینده، جای بحث دارد که در نشست روز گذشته در این خصوص، به طور مفصل، بحث و بررسی شد.

عضو کمیته علمی کشوری کرونا با بیان اینکه کرونا هنوز تمام نشده، گفت: واریانت های جدید این بیماری در حال چرخش است و باید کماکان آمادگی مقابله با کرونا، آنفلوآنزا و سایر ویروس های تنفسی را داشته باشیم.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر محمدرضا صالحی اظهار داشت: اجرای طرح هایی مانند طرح شهید سلیمانی در مقابله با بیماری ها از جمله کرونا بسیار موثر بوده و توصیه سازمان ها و مراجع بین المللی و داخلی بر تشخیص زودرس، شناسایی و آگاه سازی افراد نسبت به بیماری شان به عنوان یکی از راه های مقابله با پاندمی ها است.

  وی گفت: امروزه در ادبیات علمی پزشکی دنیا، درس آموخته های کرونا رایج است و در نشست روز گذشته کمیته علمی کرونا نیز گزارشی از درس آموخته های کرونا در جهان و ایران، ارائه شد.

  وی افزود: کشورهای مختلف بررسی می کنند که در دو سه سال گذشته و مقابله با کرونا، چه اقداماتی انجام شده، چه اقداماتی بهتر بود بیشتر و دقیق تر انجام شود و چه اقداماتی لازم بود، کمتر انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمیته کرونا: واریانت های جدید کووید در حال چرخش است/ کرونا هنوز تمام نشده

کمیته کرونا: واریانت های جدید کووید در حال چرخش است/ کرونا هنوز تمام نشده