مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 آبان 1401 ساعت 14:502022-11-21اقتصادي

امسال شبکه برق تویسرکان به کابل خود نگهدار مجهز می شود


رییس اداره برق تویسرکان از تجهیز شبکه توزیع برق شهرستان به کابل خود نگهدار به عنوان مهمترین پروژه این مرکز خبر داد و گفت: از ابتدای سال تا کنون با توجه به سهمیه ای که داشتیم، - 30 کیلومتر از کابل فشار ضعیف شبکه را در مقاطع مختلف برای جلوگیری از سرقت کابل ها و کاهش خاموشی شهر به کابل خود نگهدار مجهز کردیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رضا کریم پور دوشنبه 30 آبان در جمع خبرنگاران شهرستان گفت: 50 کیلومتر کابل خودنگه دار دیگر، برای تجهیز کامل شبکه توزیع برق تویسرکان به این نوع کابل اضافه شده و تا پایان امسال تویسرکان به طور کامل مجهز به کابل خود نگهدار می شود و در این خصوص اولین شهر استان خواهیم بود.

وی ادامه داد: تا کنون شهرک فرهنگیان، شهرک سپاه، بلوار اشرفی، شهرک قائم مجهز به کابل خودنگهدار شده است.

کریم پور بیان کرد: دو پست فوق توزیع برق در شهرستان داریم که میزان برق مصرفی شهرستان که 45 تا 50 مگاوات است را تامین می کند.

وی افزود: در حال حاضر 850 کیلومتر شبکه فشار متوسط و 600 کیلومتر شبکه فشار ضعیف داریم که تا کنون بیش نیمی از شبکه فشار ضعیف شبکه به جهت کاهش خاموشی ها و عدم سرقت کابل مجهز به کابل خود نگه دار شده است .

رییس اداره برق تویسرکان گفت : 1600 پست توزیع و 5000 شعله روشنایی در سطح شهرستان داریم و 57 هزار و 600 مشترک برق در تویسرکان وجود دارد که ازاین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امسال شبکه برق تویسرکان به کابل خود نگهدار مجهز می شود

امسال شبکه برق تویسرکان به کابل خود نگهدار مجهز می شود