مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 آبان 1401 ساعت 14:452022-11-21اقتصادي

2315 تعاونی فعال و در دست اقدام در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد گفت: دو هزار و 315 تعاونی فعال و در دست اقدام در سه بخش صنعت و معدن، کشاورزی و خدمات کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حمید رضا واعظی زاده ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: با هدف حمایت از تعاونی های فعال در شهرستان بویراحمد، مقدمات راه اندازی شرکت تعاونی عمران و توسعه شهری در دست اجرا بوده و به زودی راه اندازی می شود.

وی با بیان اینکه امسال، برای نخستین بار در استان برای دهک های پایین جامعه در یکی از مناطق محروم استان طرح تعاونی مشاغل خرد خانگی ایجاد شد، گفت: برای تقویت بنیه تعاونی ها، در سال جاری، 312 میلیون تومان کمک بلاعوض به پنج طرح تعاونی استان پرداخت شد.

واعظی زاده اظهار داشت: پنج تعاونی استان در زمینه صنایع دستی شامل گلیم، گبه، جاجیم، سفال، فرش و تابلو فرش به ارزش سه هزار و 500 هزار دلار به کشورهای حوزه خلیج فارس صادرات داشته اند.

وی افزود: 30 طرح تعاونی دیگر در استان برای استفاده از تسهیلات به بانک های عامل معرفی شده اند و با ایجاد و توسعه این طرح های تعاونی، شاهد تحولی چشمگیر در اقتصاد استان خواهیم بود.

واعظی زاده بیان داشت: باید با توجه به سهم 25 درصدی تعاونی ها در برنامه ششم توسعه، دستگاه های اجرایی متولی به تقویت تعاونی ها بپردازند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2315 تعاونی فعال و در دست اقدام در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد

2315 تعاونی فعال و در دست اقدام در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد