مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 آبان 1401 ساعت 14:352022-11-21سياسي

قزل سفلی: تفکر بسیجی مناسب ترین الگو برای حل مسائل است


رییس سازمان بسیج سازندگی فارس گفت: جهادگران جوان اثبات کرده اند که تفکر بسیجی و جهادی الگوی بسیار مناسبی برای حل مسائل کشور است.

- اسماعیل قزل سفلی دوشنبه 30 آبان در افتتاحیه دومین رزمایش جهادگران فاطمی شهرستان فیروز آباد بیان کرد: امروز دشمن در قالب یک جنگ ترکیبی هوشمند تلاش می کند در بستر رسانه به ستون انقلاب یعنی ولایت فقیه؛ به چتر انقلاب یعنی اهل بیت و به متن انقلاب یعنی مردم توامان هجوم آورده اند.

او ادامه داد: این روزها در کشور ایران اسلامی میبینیم فریب خوردگان رسانه ای به گونه ای از نظر ذهنی و قلبی تسخیر شده اند که آیه های مسلم حق را نیز نمی بینند.

رییس سازمان بسیج سازندگی فارس افزود: تلاش امروز دشمن بر این است تا فاصله بین مردم و نظام ایجاد کنند در این 60 روز گذشته از همه ظرفیت های خود استفاده کردند؛ همانگونه که در جنگ تحمیلی 60 کشور به صدام حسین کمک میکردند امروز هم بوق های تبلیغاتی همان ها وارد شده اند تا شاید بتوانند ضربه ای بزنند.

قزل سفلی با اشاره توانمندی های کشور، گفت: همانگونه که محققان و تئوریسین های آنها اعتراف می کنند هرگز نمی توانند به این آرزوی پوشالی خود برسند آنها می دانند که انقلاب اسلامی الگویی به دنیا عرضه کرده است که نه تنها بدون آمریکا بلکه در تقابل با آمریکا نیز می شود پیشرفت کرد و آنها از همین پی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قزل سفلی: تفکر بسیجی مناسب ترین الگو برای حل مسائل است

قزل سفلی: تفکر بسیجی مناسب ترین الگو برای حل مسائل است