مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 آبان 1401 ساعت 14:302022-11-21ورزشي

سعید نیاززاده رییس هیأت ورزش های رزمی استان همدان شد


مراسم انتخابات مجمع هیأت ورزش های رزمی استان همدان برگزار و با رأی اعضا، سعید نیاززاده برای 4 سال به عنوان رییس این هیأت ورزشی انتخاب شد.

- "سعید نیاززاده" رییس هیأت ورزش های رزمی استان همدان شد ایسنا/همدان مراسم انتخابات مجمع هیأت ورزش های رزمی استان همدان برگزار و با رأی اعضا، سعید نیاززاده برای 4 سال به عنوان رییس این هیأت ورزشی انتخاب شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ظهر امروز مجمع انتخابات هیأت ورزش های رزمی استان همدان با حضور مدیرکل ورزش و جوانان، دبیر فدراسیون ورزش های رزمی و سایر اعضای مجمع در تالار قرآن همدان برگزار شد.

صادق دوست محمدی، سعید نیاززاده و سیدمحمد حسینی سه کاندیدای احراز پست ریاست هیات ورزش های رزمی استان همدان بودند که قبل از برگزاری مجمع سیدمحمد حسینی از حضور در مجمع انصراف داد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان در این مجمع با بیان این که برای پیشرفت ورزش استان بایذ تلاش کرد، اظهار کرد: ورزش همدان باید مانند گذشته افتخار آفرین شود و در مسابقات آسیایی و جهانی حضوری فعال و مستمر داشته باشد.

علی حقیقی تاکید کرد: هیأت ورزش های رزمی باید حضور پررنگی در مسابقات کشوری داشته باشد و با استعدادیابی و استفاده از تجربه متخصصان، مربیان و پیشکسوتان زمینه رشد این ورزش را فراهم کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سعید نیاززاده رییس هیأت ورزش های رزمی استان همدان شد

سعید نیاززاده رییس هیأت ورزش های رزمی استان همدان شد