مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 آبان 1401 ساعت 14:272022-11-21اقتصادي

محدودیت های زیست محیطی بلای جان کجور/ضرورت رفع موانع زیست محیطی


موانع زیست محیطی در بخش کجور باعث محدودیت های زیادی شده و این امر موجب ایجاد مشکل برای سرمایه گذاران بخش خصوصی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نوشهر، رستم زرودی ظهر امروز در نشست مدیران کل و روسای ادارات استان و شهرستان نوشهر در راستای کاهش محرومیت و رفع موانع تولید و اشتغال منطقه کجور به میزبانی روستای انگاس برگزار شد،با اشاره به اینکه بخش کجور با ظرفیت های زیاد و قدمت 7 هزار ساله نیازمند نیازمند توجه ویژه است، اظهار کرد: این بخش کجور با توجه به قدمت تاریخی که دارد پیشرفت های لازم را در بخش مختلف نداشته است.

فرماندار نوشهر، یکی از مهم ترین دغدغه های منطقه کجور را در بخش کشاورزی عنوان کرد و گفت: حوزه شهرستان نوشهر در غرب مازندران بیشترین ظرفیت کشت گندم و جو را دارد اما از برخی محرومیت ها از جمله بذر، سم، شخم شیار و تخم رنج می برد.

   زرودی با بیان اینکه بخش کجور استعداد زیادی به لحاظ تنوع گیاهی از جمله کشت زعفران دارد، تصریح کرد: کجور در حوزه گردشگری، صنعت و خدمات ظرفیت فراوانی دارد اما از مشکلات زیست محیطی رنج می برد و نمی تواند جواب محیط زیست را بگیرد.

وی ادامه داد: نوشهر تنها شهرستان استان مازندران است که در زون البرز مرکزی قرار دارد و به دلیل قرار گرفتن در منطقه حفاظت شده نمی توان در بخش سرمایه گذاری استعلام گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محدودیت های زیست محیطی بلای جان کجور/ضرورت رفع موانع زیست محیطی

محدودیت های زیست محیطی بلای جان کجور/ضرورت رفع موانع زیست محیطی