مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 آبان 1401 ساعت 14:252022-11-21سياسي

کلنگ زنی 9 پروژه بهداشتی روستایی در شهرستان مانه و سملقان


صبح امروز آیین کلنگ زنی و آغاز عملیات اجرایی 9 پروژه خانه بهداشت روستایی در مانه و سملقان انجام شد.

- ایسنا/خراسان شمالی صبح امروز آیین کلنگ زنی و آغاز عملیات اجرایی 9 پروژه خانه بهداشت روستایی در مانه و سملقان انجام شد.

این آیین روز دوشنبه 30 آبان ماه 1401 با حضور پاکمهر و وحیدی نماینده های مردم 5 شهرستان استان در مجلس شورای اسلامی، رییس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی، فرماندار مانه و سملقان و امام جمعه آشخانه برگزار شد.

به گفته رییس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی، محل تأمین اعتبار احداث این 9 پروژه خانه بهداشت از محل محرومیت زدایی خواهد بود.

دکتر سید جواد پورنقی با اشاره به اینکه این پروژه ها در کمتر از 6 ماه توسط پیمانکار احداث و به بهره برداری خواهد رسید، گفت: پروژه های خانه بهداشت روستایی در روستاهای کشانک، زوعلیا، برج زنگان، گرماب، چشمه قربان شادی، کاریز، کوه قلعه، شورسو و الله قلی احداث خواهد شد.

وی تصریح کرد: این پروژه ها در زمینی به مساحت 200 متر مربع و در بنایی به متراژ 75 متر مربع احداث خواهد شد و اعتبار پیش بینی شده برای احداث هر خانه بهداشت 700 میلیون تومان است.

گفتنی است علاوه بر پروژه های کلنگ زنی شده طی امروز، در 3 ماهه گذشته عملیات اجرایی احداث خانه بهداشت روستایی در روستاهای قسطی، گز آباد و قزل قلعه در شهرستان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلنگ زنی 9 پروژه بهداشتی روستایی در شهرستان مانه و سملقان

کلنگ زنی 9 پروژه بهداشتی روستایی در شهرستان مانه و سملقان