مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 آبان 1401 ساعت 14:202022-11-21سياسي

وصول پرونده شکایت از رییس جمهور سابق به دستگاه قضایی


نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس با اشاره به بررسی پرونده شکایت از رییس جمهور سابق در کمیسیون اصل 90 گفت: 2 مورد از این شکایات یعنی مداخلات ارزی و موضوع بورس به دستگاه قضایی واصل شده است.

- حجت الاسلام نصرالله پژمانفر صبح امروز، 30 آبان، در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن جلسات دیوان محاسبات خراسان رضوی برگزار شد، با تاکید بر لزوم حمایت از تولیدکنندگان انرژی پاک اظهار کرد: به این منظور در راستای تشویق به تولید این نوع از انرژی در قانون بودجه 1400 مقرر شد که به ازای هر واحد انرژی تولید شده در نیروگاه های فسیلی و سیکل ترکیبی، چه مقدار گاز و گازوییل مصرف می شود.

سپس به تولیدکنندگان انرژی پاک نیز به به ازای هر واحد انرژی تولید شده، به همان میزان گاز و گازوییل با همان نرخ داده شود تا این تولیدکنندگان آن را در بازار آزاد به فروش برسانند.

در سال 1400 عدد تخصیص یافته برای این موضوع 2500 میلیارد تومان بود که طی ماه گذشته این رقم به کلیه مجموعه های تولیدکننده انرژی پاک اعطا شد.

وی با اشاره به اقدامات کمیته سیاسی کمیسیون اصل 90 افزود: نسبت به جزایر سه گانه ابوموسی، تنب بزرگ و کوچک پرونده هایی در دست بررسی و پیگیری است که توانسته در زمینه حقوقی کمک خوبی به وزارت امور خارجه باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وصول پرونده شکایت از رییس جمهور سابق به دستگاه قضایی

وصول پرونده شکایت از رییس جمهور سابق به دستگاه قضایی