مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 آبان 1401 ساعت 14:102022-11-21سياسي

دومین پارک فاوای کشور در سمنان ایجاد می شود/ لزوم کاهش حوادث کار


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان گفت: یکی از مهمترین دغدغه های ما جلوگیری از حوادث کار است و لذا همه کارفرمایان باید موضوع ایمنی کار را جدی بگیرند - ایسنا/سمنان معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان گفت: یکی از مهمترین دغدغه های ما جلوگیری از حوادث کار است و لذا همه کارفرمایان باید موضوع ایمنی کار را جدی بگیرند محمدرضا صادقی 30آبان ماه در آیین گرامیداشت سالروز تصویب آیین نامه قانون کار که در شرکت فروسیلیس ایران برگزار شد با اشاره به بروز حوادث کارگری اظهار کرد: کارفرمایان باید برای جلوگیری از حوادث کار برنامه ریزی بیشتری کنند.

وی به اهمیت نیروی انسانی در هر سازمان پرداخت و افزود: نیروهای انسانی ما، هزینه نیستند ؛ بلکه به عنوان سرمایه محسوب می شوند و لازم است کارفرمایان توجه ویژه خود را به نیروی انسانی معطوف دارند .

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان برگزاری اردوها و افزایش کیفیت امور رفاهی برای جامعه کارگری را منجر به ایجاد انگیزه و نشاط دانست و عنوان کرد: باید فاصله بین کارگر با مدیر کارگاه و کارخانه کم شود تا در صورت نیاز کارگر خواسته خود را اعلام و احساس آرامش کند.

صادقی با تاکید بر اینکه 51 درصد مشاغل استان خدماتی هستند ، گفت: دومین پارک فاوای کشور در استان سمنان با بکارگیری 160 فعال آی.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومین پارک فاوای کشور در سمنان ایجاد می شود/ لزوم کاهش حوادث کار

دومین پارک فاوای کشور در سمنان ایجاد می شود/ لزوم کاهش حوادث کار