مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 آبان 1401 ساعت 14:052022-11-21اقتصادي

2 روستا در موران گرمی صاحب اینترنت پرسرعت شدند


در راستای تحقق عدالت ارتباطی و توسعه ارتباطات روستایی ، روستاهای پرمهر و درمانلو از توابع بخش مرزی موران شهرستان گرمی، به اینترنت پرسرعت سیار وصل شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، حسین مولایی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای تحقق عدالت ارتباطی و توسعه ارتباطات روستایی و همچنین در گرامی داشت جایگاه رفیع 3400 شهید استان اردبیل، روستاهای پرمهر و درمانلو از توابع بخش مرزی موران شهرستان گرمی، از محل اعتبارات طرح خدمات عمومی اجباری به اینترنت پرسرعت سیار وصل شدند.

وی افزود: بهره مندی از این خدمات از طریق ارتقای سایت موجود با اعتبار 3میلیارد تومان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات صورت گرفت.

فرماندار گرمی تصریح کرد: با تجهیز روستاها و مناطق دوردست به اینترنت پهن باند، علاوه بر ایجاد دسترسی روستاها به خدمات ضروری دولت از طریق اتصال به شبکه ملی اطلاعات، فعالیت ها و فرصت های جدیدی در روستاها خلق خواهد شد.

مولایی دریافت خدمات ضروری عمومی مانند سلامت، آموزشی، کشاورزی و.

را از دیگر مزایا و دستاوردهای دسترسی به شبکه پهن باند و شبکه ملی اطلاعات عنوان کرد و با اشاره به برنامه آینده وزارت ارتباطات در شهرستان گرمی، گفت: روستاهای اظماره، قنبرلو، عبدالله کندی و ایلچی علیا و سفلی نیز بر اساس برنامه ریزی های صور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 روستا در موران گرمی صاحب اینترنت پرسرعت شدند

2 روستا در موران گرمی صاحب اینترنت پرسرعت شدند