مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 آبان 1401 ساعت 14:002022-11-21اقتصادي

چند نفر در ایران تور جام جهانی خریده اند؟


درحالی که وزارت ورزش کشور گفته است حدود 22 هزار بلیت جام جهانی قطر به تماشاگران ایرانی اختصاص داده شده است، اما مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تهران می گوید: - تاکنون و در مجموع حدود 1700 نفر تور جام جهانی قطر را خریده اند که برای 1200 نفر هایاکارت صادر شده و حدود 500 هایاکارت هم در حال صادر شدن است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یک روز از آغاز جام جهانی 2022 در قطر می گذرد، وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اطلاع داده که گروه ویژه ای را برای انجام هماهنگی های سفر مسافران جام جهانی در فرودگاه امام خمینی مستقر کرده که هدف آن، اطمینان بخشی و رصد اوضاع و پاسخگویی به مسافران جام جهانی اعلام شده است.

تورهای جام جهانی همواره از بحث برانگیزترین و .

در این دوره نیز این تورها بدون چالش نبوده است، از همان ابتدا قیمت تورها که تا حدود 500 میلیون تومان پیش رفته بود، سرو صدای زیادی به پا کرد و حالا همزمان با آغاز این تورها، آژانس داران می گویند استقبال از این تورها برخلاف پیش بینی و انتظار، ناچیز بوده است؛ گرانی یکی از دلایل این استقبال پایین اعلام شده است.

با این وجود، پرهام جانفشان ـ مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تهران ـ می گوید: در جام جهانی قطر نسبت به جام های جهانی گذشته با برنامه تر عمل کرده ایم و اداره کل میراث


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چند نفر در ایران تور جام جهانی خریده اند؟

چند نفر در ایران تور جام جهانی خریده اند؟