مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 آبان 1401 ساعت 13:552022-11-21سياسي

افتتاح پاسگاه انتظامی بخش مرکزی بهاباد با حضور رییس پلیس استان


پاسگاه انتظامی احمد آباد بخش مرکزی بهاباد در آیینی با حضور فرمانده انتظامی استان، نماینده مردم بهاباد در مجلس شورای اسلامی، فرماندار، امام جمعه موقت و فرمانده انتظامی شهرستان بهاباد و جمعی از مسئولان و اهالی روستای احمد آباد افتتاح شد.

- ایسنا/یزد پاسگاه انتظامی احمد آباد بخش مرکزی بهاباد در آیینی با حضور فرمانده انتظامی استان، نماینده مردم بهاباد در مجلس شورای اسلامی، فرماندار، امام جمعه موقت و فرمانده انتظامی شهرستان بهاباد و جمعی از مسئولان و اهالی روستای احمد آباد افتتاح شد.

سردار عباسعلی بهدانی فرد فرمانده انتظامی استان در آیین افتتاح پاسگاه انتظامی احمدآباد بخش مرکزی بهاباد طی سخنانی ضمن تبریک فرا رسیدن هفته بسیج و با بیان این که اساس همه فعالیت های پلیس باید بر مبنای تقویت آرامش و امنیت در جامعه باشد به گونه ای که تک تک شهروندان این امنیت را احساس کنند، گفت: امنیت مردم خط قرمز نیروی انتظامی است.

وی با ارشاره به این که خدمت به مردم و تامین آسایش آنان با انگیزه کسب رضایت الهی همواره سرلوحه کار پلیس قرار داشته است، افزود: تمام سعی و تلاش ما این است که براساس مبانی دینی ماموریت خود را انجام دهیم و بنا بر تعبیر مقام معظم رهبری یک پلیس در تراز انقلاب باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح پاسگاه انتظامی بخش مرکزی بهاباد با حضور رییس پلیس استان

افتتاح پاسگاه انتظامی بخش مرکزی بهاباد با حضور رییس پلیس استان