مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 آبان 1401 ساعت 13:202022-11-21حوادث

انهدام باند سارقان منازل ویلایی/ دستگیری3متهم و اعتراف به 15 سرقت


رییس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری اعضای باند 3 نفره سارقان منازل ویلایی شمال تهران خبر داد و گفت: متهمان به 15 فقره سرقت مشابه معترف شدند.

- سرهنگ جلیل موقوفه ای در گفت و گو با خبرنگار مهر با اعلام این خبر بیان داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت از منازل ویلایی در محله امام زاده داود و کن رسیدگی به موضوع و دستگیری سارق یا سارقان را تیمی از مأموران کلانتری این محل ها بر عهده گرفتند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

وی با بیان اینکه مأموران کلانتری امامزاده داود در تحقیقات و پی جویی های انتظامی به دست آوردند سرقت ها توسط یک زن و مرد راننده و سرنشین یک دستگاه خودروی سواری پراید رخ داده است افزود: در تحقیقات میدانی و پالایش اطلاعات به دست آمد تصاویری از متهمان و مشخصات خودرو آنان به دست آمد و اطلاعات به دست آمده در اختیار تیم های مختلف کلانتری های این مناطق قرار گرفت.

رییس پلیس پیشگیری تهران بیان داشت: با افزایش گشت زنی های انتظامی تردد خودروهای عبوری تحت کنترل در آمد تا اینکه گشت انتظامی کلانتری امامزاده داود موفق شدند خودروی سارقان را هنگام تردد در اطراف خانه ویلایی مشاهده و بلافاصله خودرو را توقیف کردند.

این مقام انتظامی ادامه داد: هر 2 متهم دستگیر و در بازجویی های انتظامی به 15 فقره سرقت مشابه با همکاری یکدیگر اعتراف و اظهار د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام باند سارقان منازل ویلایی/ دستگیری3متهم و اعتراف به 15 سرقت

انهدام باند سارقان منازل ویلایی/ دستگیری3متهم و اعتراف به 15 سرقت