مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 آبان 1401 ساعت 13:102022-11-21اجتماعي

نیاز به فناوری های نوین و تبادل جهانی برای حل ابربحران های محیط زیستی


مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران گفت: باید بتوانیم از فرصت همکاری ها و تبادلات بین المللی در حوزه محیط زیست و از ظرفیت بومی و دانش بنیان برای توسعه و ارتقای محیط زیست کشور بیشترین استفاده را کنیم.

- مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران گفت: باید بتوانیم از فرصت همکاری ها و تبادلات بین المللی در حوزه محیط زیست و از ظرفیت بومی و دانش بنیان برای توسعه و ارتقای محیط زیست کشور بیشترین استفاده را کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا علیرضا مزینانی در حاشیه بازدید از بیستمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست با اشاره به اینکه نمایشگاه امسال با محوریت شعار سال و شعار راهبردی سازمان حفاظت محیط زیست کار خود را آغاز کرده است، اظهارکرد: این نمایشگاه زمینه ای برای ارائه آخرین دستاوردهای محیط زیستی در حوزه های مختلف است.

وی با تاکید بر اینکه نقش آفرینی بخش خصوصی و مردم در عرصه حفاظت محیط زیست راهگشای بسیاری از مشکلات و مسایل این حوزه است، گفت: علاوه بر تلاش دولت و مشارکت مردم برای حل مشکلات و ابر بحران های محیط زیستی نیاز به فناوری های نوین، سرمایه گذاری و تبادلات جهانی داریم.

مزینانی در ادامه به سیاست های کلی ابلاغی محیط زیست از سوی مقام معظم رهبری اشاره و اظهارکرد: این سیاست ها باعث همگرایی در حوزه محیط زیست می شود و به عنوان اسناد بالادستی و نقشه را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیاز به فناوری های نوین و تبادل جهانی برای حل ابربحران های محیط زیستی

نیاز به فناوری های نوین و تبادل جهانی برای حل ابربحران های محیط زیستی