مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 آبان 1401 ساعت 13:002022-11-21سياسي

امیر حیدری: اولین سامانه پدافند هوایی وارد نیروی زمینی ارتش شد


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش، درباره آخرین دستاورد های این نیرو گفت: ما برای اینکه کارآمدی یگان های نیروی زمینی ارتش مطابق با نیاز های عملیاتی روز انجام شود باید ویژگی ها، - فرمانده نیروی زمینی ارتش از ورود نخستین سامانه پدافند هوایی به این نیرو در راستای طرح های ارتقای لبیک نزاجا خبرداد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش، درباره آخرین دستاورد های این نیرو گفت: ما برای اینکه کارآمدی یگان های نیروی زمینی ارتش مطابق با نیاز های عملیاتی روز انجام شود باید ویژگی ها، مختصات و مشخصاتی داشته باشد.

 در این راستا، سه طرح لبیک 1، لبیک 2 و لبیک 3 را طراحی کرده و خدمت فرمانده معظم کل قوا ارائه کردم.

وی افزود: لبیک 1 برای کارآمدسازی یگان ها برای نیاز عملیاتی روز است که یک ساختار جدید و متفاوت از ساختار گذشته نیروی زمینی ارتش طراحی و خدمت رهبر انقلاب ارائه شد.

این ساختار قادر است با چابکی و تحرکی که در ذات این ساختار دیده شده می تواند با تحرک خود در رزم نزدیک زمینی قدرت خود را به دشمن تحمیل کند.

 امیر حیدری با بیان اینکه طرح لبیک 1 حدود 3 سال است که در حال اجرا است، بیان کرد: یگان های متحرک هجومی و واکنش سریع جزو یگان هایی است که در این طر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیر حیدری: اولین سامانه پدافند هوایی وارد نیروی زمینی ارتش شد

امیر حیدری: اولین سامانه پدافند هوایی وارد نیروی زمینی ارتش شد