مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 آبان 1401 ساعت 12:552022-11-21سياسي

بهبود یافتگان اعتیاد در بوشهر حمایت می شوند


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر، از صیانت، حمایت و توانمندسازی بهبودیافتگان مواد مخدر خبر داد و گفت: یکی از مهمترین کارها ایجاد اشتغال برای بهبودیافتگان است.

- اکبر پورات روز یکشنبه 30 آبان در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر اظهار کرد: امروزه همه خانواده ها در معرض تهدید بلیه خانمان سوز اعتیاد هستند و لازم است خانواده ها از آموزش های لازم در این زمینه برخوردار باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با اشاره بر اجتماعی کردن امر مبارزه با مواد مخدر و انجام کارهای فرهنگی در این زمینه در استان، تصریح کرد: نقش سازمان های مردم نهاد استان بوشهر در این راستا بسیار حیاتی و تأثیرگذار است.

پورات با اشاره به دستور وزارت کشور مبنی بر جمع آوری کامل معتادان متجاهر از سطح شهرها، یادآور شد: خوشبختانه با فعالیت های صورت گرفته در سطح استان از سوی دستگاه های مربوطه، خیرین و سازمان های مردم نهاد و با راه اندازی مرکز ماده 16، استان بوشهر در این زمینه عملکرد بسیار موفقی داشته است.

وی تاکید کرد: باید باور کنیم که اعتیاد یک نو بیماری است و درمان هم دارد و در زمینه درمان و بعد از درمان مورد حمایت خانواده ها، جامعه و مسئولین قرار گیرد، یکی از مهمترین کارها ایجاد اشتغال برای بهبودیافتگان است، که دولت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهبود یافتگان اعتیاد در بوشهر حمایت می شوند

بهبود یافتگان اعتیاد در بوشهر حمایت می شوند