مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 آبان 1401 ساعت 12:452022-11-21فناوري

چرا تلفن های شورای رقابت قطع شد؟


شورای رقابت امروز با انتشار خبری مدعی شد که در پی اعلام رأی محکومیت شرکت مخابرات به ارتکاب رویه ضد رقابتی در افزایش تعرفه تلفن ثابت از سوی شورای رقابت، - شرکت مخابرات تلفن های مرکز ملی رقابت را قطع کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شورای رقابت امروز اعلام کرده که شرکت مخابرات ایران در یک اقدام تأمل برانگیز و به دلیل اصرار شورای رقابت بر استیفای حق مردم در مقابله با افزایش غیرقانونی تعرفه تلفن ثابت، اقدام به قطع تمامی خطوط ارتباطی شورا و مرکز ملی رقابت کرده است.

اما مدیر کل ارتباطات و اموربین الملل شرکت مخابرات ایران به ایسنا اعلام کرد که این خبر منتشر شده صحت ندارد.

محمد رضا بیدخام با بیان اینکه مساله رخ داده صحت نداره و شدیدا آن را تکذیب می کنیم و چنین چیزی امکان ندارد، تأکید کرد: تغییر تعرفه ای که از ابتدای شهریور انجام داده ایم براساس دستور العمل نحوه تنظیم هزینه ماهانه خدمات مکالمات صوتی مشترکان تلفن ثابت است که از سوی ستاد تنظیم بازار ابلاغ شد.

همچنین بیدخام در ادامه سخنانش درباره شایعه اخبار قطعی تلفن شورای رقابت، افزود: در جریان این موضوع نیستم و باید بررسی های لازم را انجام دهم اما مخابرات تلفنی را قطع نکرده است و شاید در برخی نقاط خرابی وجود داشته و به علت این خرابی، اختلال در تعدادی از شماره ها به وجود آمده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا تلفن های شورای رقابت قطع شد؟

چرا تلفن های شورای رقابت قطع شد؟