مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 آبان 1401 ساعت 12:402022-11-21فرهنگي

جایزه گرمی هنرمند نوظهور برای خواننده 95ساله!


«آنجلا آلوارز» پس از سال ها خوانندگی برای خانواده و دوستان، در سن 90 سالگی شروع به ضبط رسمی آثارش کرد و حالا جایزه لاتین گرمی را برای هنرمند نوظهور کسب کرده است.

- آنجلا آلوارز پس از سال ها خوانندگی برای خانواده و دوستان، در سن 90 سالگی شروع به ضبط رسمی آثارش کرد و حالا جایزه لاتین گرمی را برای هنرمند نوظهور کسب کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از گاردین، این خواننده کوبایی ـ آمریکایی با کسب جایزه گرمی لاتین در سن 95 سالگی، به کهنسال ترین برنده تاریخ جوایز موسیقی لاتین گرمی تبدیل شد و ثابت کرد که هیچ وقت دیر نیست.

او پس از چندین دهه نوشتن آهنگ و اجرا برای دوستان و خانواده، سرانجام در 90 سالگی نخستین کنسرت خود را در هالیوود برگزار کرد.

سرانجام نوه او کارلوس با کمک اندی گارسیا بازیگر کوبایی، آهنگ های آنجلا آلوارز را در آلبومی ضبط کرد که این آلبوم موسیقی سال گذشته منتشر شد و در نهایت جایزه لاتین گرمی را برای این هنرمند باسابقه به ارمغان آورد.

آنجلا آلوارز پس از کسب جایزه لاتین گرمی برای هنرمند نوظهور گفت: کسانی که هنوز رویاهای خود را محقق نکرده اند، بدانید که اگرچه زندگی سخت است، اما همیشه راهی برای خروج وجود دارد و با ایمان و عشق می توان به همه چیز دست یافت .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جایزه گرمی هنرمند نوظهور برای خواننده 95ساله!

جایزه گرمی هنرمند نوظهور برای خواننده 95ساله!