مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 آبان 1401 ساعت 12:372022-11-21فرهنگي

هفدهمین جشنواره تئاتر خراسان شمالی به ایستگاه پایانی رسید/ اختتامیه سوم آذرماه


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: فرآیند برگزاری هفدهمین جشنواره تئاتر فجر از انتهای شهریور ماه آغاز و در مرحله شهرستانی 29 اثر به دبیرخانه جشنواره ارائه شده که 18 اثر به مرحله بازبینی رسیدند که سوم آذر گروه های برتر اعلام می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، تقی صادقی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی صبح امروز در نشست خبری اصحاب رسانه استان به مناسبت برگزاری هفدهمین اظهار داشت: بسیج در کنار هر عنوانی قرار بگیرد، روح حرکت و جهاد در آن دمیده می شود و منشا خیر و برکت است.

صادقی خاطرنشان کرد: فرآیند برگزاری هفدهمین جشنواره تئاتر فجر استان از انتهای شهریور ماه در استان آغاز و در مرحله شهرستانی 29 اثر به دبیرخانه جشنواره ارائه شده که 18 اثر به مرحله بازبینی رسیدند.

وی بیان داشت: در مرحله بازبینی علاوه بر داوران استان از ظرفیت داوران ملی نیز بهره گرفته شد که علاوه بر موضوع داوری سه کارگاه آموزشی را برای شرکت کنندگان و علاقه مندان به این حوزه برگزار کردند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی یادآور شد: تعداد 10 اثر به مرحله نهایی راه پیدا کردند که پنج اثر از شهرستان بجنورد، یک مورد مربوط به گرمه، یک مورد مربوط به جاجرم، دو مورد مربوط به اسفراین و یک مورد مربوط به شیروان بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هفدهمین جشنواره تئاتر خراسان شمالی به ایستگاه پایانی رسید/ اختتامیه سوم آذرماه

هفدهمین جشنواره تئاتر خراسان شمالی به ایستگاه پایانی رسید/ اختتامیه سوم آذرماه