مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 آبان 1401 ساعت 12:372022-11-21اقتصادي

سفر هیئت اقتصادی خراسان رضوی به افغانستان


هیئت اقتصادی خراسان رضوی به ریاست معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری عازم کشور افغانستان شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تایباد، ابوالفضل چمندی صبح امروز در پایانه مرزی دوغارون گفت: مسائل مربوط به تجارت، حمل ونقل، صادرات سوخت، پایانه های مرزی و گمرکات محورهای اصلی بازدیدها و جلسات مسئولان خراسان رضوی و هرات خواهد بود.

وی افزود: امید است که این سفر و گفتگوها منجر به روانسازی مبادلات ترانزیتی ایران و افغانستان در مرز زمینی دوغارون شود و سطح مراودات تجاری میان دو کشور افزایش پیدا کند.

چمندی ادامه داد: گفتگوها و تبادل نظرات باعث می شود به یک نقطه اشتراکی در موضوعات دست یافت و بر اساس آنها بتوان راه حل های قابل اجرا برای مسائل تعریف کرد.

وی بیان کرد: در این سفر کاری دو روزه، چهار کارگروه متشکل از 12 نفر از مدیران نهادهای اقتصادی خراسان رضوی به هرات افغانستان می آیند.

این مقام مسئول تصریح کرد: در گذشته هم هیئت های اقتصادی بلندپایه ای از افغانستان به ایران آمده اند که تصمیمات گرفته شده آنها هم در این سفر بررسی و پیگیری خواهد شد.

فرماندار تایباد، مسئول هماهنگی بازارچه های مرزی، مدیرکل راهداری و حمل ونقل، مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری ها، مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی، ناظر گمرکات، رییس سازمان جهاد کشاورزی، رییس ساز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر هیئت اقتصادی خراسان رضوی به افغانستان

سفر هیئت اقتصادی خراسان رضوی به افغانستان