مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 آبان 1401 ساعت 12:152022-11-21ورزشي

فوتبال امروز و اهمیت لیبرال ترین ورزش دنیا برای منتقدان لیبرال دموکراسی


چرا بازی امروز برای کسانی که چندان میانه ای با فوتبال و شادی نداشتند این قدر مهم شده و ادبیات گذشته در تحقیر فوتبال یا استعماری و لهو ولعب دانستن آن را نمی شنویم؟ - چرا بازی امروز برای کسانی که چندان میانه ای با فوتبال و شادی نداشتند این قدر مهم شده و ادبیات گذشته در تحقیر فوتبال یا استعماری و لهو ولعب دانستن آن را نمی شنویم؟    عصر ایران؛ مهرداد خدیر- تا ساعاتی دیگر و دقیقا ساعت چهار و نیم بعدازظهر امروز دوشنبه 30 آبان 1401 خورشیدی دیدار تاریخی دو تیم ملی فوتبال ایران و انگلستان در جام جهانی قطر در کشور همسایه برگزار می شود.

  مسابقه ای که در شرایط عادی باید ایران را فارغ از هر نتیجه غرق شادی و سرور می کرد و خاصه جزیره زیبای کیش در نزدیکی محل برگزاری جام جهانی قطر جای سوزن انداختن نبود از بس که گردشگران خارجی آمده بودند تا با یک تیر دو نشان را هدف گیرند و هم فوتبال ببینند و هم دیداری از ایران ما داشته باشند.

   واقعیت اما دیگر است و هر چند نویسنده این سطور عمیقا علاقه دارد بازیکنان ما بازی زیبایی ارایه دهند و حتی برنده میدان باشند و گواه این مدعا همیشینه اصرار بر بازگشت کارلوس کی روش در روزهایی است که کمتر این گونه پیش بینی می شد اما این یاداشت ورزشی نیست بلکه برای بیان این گزاره است که دو مقوله شادی و فوتبال هیچ گاه برای اصو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فوتبال امروز و اهمیت لیبرال ترین ورزش دنیا برای منتقدان لیبرال دموکراسی

فوتبال امروز و اهمیت لیبرال ترین ورزش دنیا برای منتقدان لیبرال دموکراسی