مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 آبان 1401 ساعت 12:142022-11-21اجتماعي

مسابقات ورزشی دانش آموزان دختر و پسر درفارس برگزار می شود


مرحله استانی مسابقات ورزشی دانش آموزان با مشارکت 6 هزار دانش آموز پسر در 15 رشته و 4 هزار دانش آموز دختر در 11 رشته، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز،  محمد خلیل عسکری، در نشست خبری با حضور اصحاب رسانه و مطبوعات استان با تقدیر از همراهی رسانه ها با آموزش و پرورش، اظهار کرد: رسانه یکی از ارکان تربیت است و می تواند در اصلاح فرآیند تربیت نقش داشته باشد.

مدیر کل آموزش و پرورش فارس افزود: در حالی که از ابتدای انقلاب تا پایان دولت دوازدهم  تنها 276  فضای ورزش دانش آموزی در استان فارس وجود داشته است اما در یک سال اخیر در این دولت، 169 فضای ورزشی در سطح استان به بهره برداری رسیده است لذا این نشان از فهم صحیح از ورزش و اثرات آن در فرایند تربیت است.

مدیر کل آموزش و پرورش فارس اضافه کرد: با بهره برداری از 89 فضای ورزشی که در قالب طرح ملی شهید سلیمانی انجام شد سرانه فضای ورزشی استان از 22 صدم به 27  صدم متر مربع رسید البته علیرغم این جهش خوب که در یک سال اخیر  صورت گرفته است همچنان با میانگین کشوری سرانه فضاهای ورزشی که 33 صدم مترمربع است فاصله داریم.

وی ادامه داد: در برخی شهرستان ها پروژه های ورزشی نیمه تمام وجود دارد لذا توصیه می شود با فروش املاک مازاد شهرستان، این پروژه ها تکمیل شده و به بهره برداری برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسابقات ورزشی دانش آموزان دختر و پسر درفارس برگزار می شود

مسابقات ورزشی دانش آموزان دختر و پسر درفارس برگزار می شود