مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 آبان 1401 ساعت 11:502022-11-21ورزشي

با علی بابا، سفر جام جهانی خود را سامان ببخشید


علی بابا به عنوان تنها نماینده رسمی فیفا در ایران برای عرضه پکیج های جام جهانی 2022، با همکاری بیمه سامان، خدمات مسافرتی بیمه را به پکیج جام جهانی خود افزود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی بیمه سامان، فدراسیون جهانی فوتبال فیفا، از جام جهانی 2010 در آفریقای جنوبی به بعد، علاوه بر قرعه کشی در سایت خود و سهمیه مرتبط با فدراسیون های عضو، سایر خدمات و پکیج های مربوط به جام های جهانی را به نمایندگان انحصاری خود در سراسر دنیا واگذار می کند و امسال برای نخستین بار در ایران، علی بابا را به عنوان نماینده انحصاری خود برای ارائه خدماتی همچون بلیط بازی ها، حمل ونقل، اقامت و پذیرایی انتخاب کرد.

علی بابا به عنوان بزرگ ترین و معتبرترین سایت خرید اینترنتی بلیط، هتل و تور در کشور، هم اکنون به عنوان تنها نماینده رسمی فیفا در ایران، به عرضه پکیج های جام جهانی 2022 قطر می پردازد و در آستانه برگزاری مسابقات، در راستای تحقق شعار خود مبنی بر تجربه شایسته سفر، با همکاری بیمه سامان، خدمات مسافرتی بیمه را به صورت ویژه به پکیج های جام جهانی خود افزوده است.

منظور از خدمات ویژه ترکیبی از خدمات بیمه سرقت و آتش سوزی منزل در مدت زمان سفر و نیز بیمه سرقت موبایل است که در این مسابقات به علاقه مندان ارائه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با علی بابا، سفر جام جهانی خود را سامان ببخشید

با علی بابا، سفر جام جهانی خود را سامان ببخشید