مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 آبان 1401 ساعت 11:502022-11-21اقتصادي

جاده هشتگرد-طالقان ایمن سازی می شود


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز ضمن بررسی جزییات احداث جاده جدید طالقان به هشتگرد، گفت: ایمن سازی مسیر و تکمیل طرح روشنایی جاده جدید از جمله موضوعات مهمی است که باید به صورت جدی در دستور کار قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، احمد افضلی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز، در سفر نیمروزی خود به شهرستان طالقان، در جمع اصحاب رسانه، گفت: در این سفر از بیمارستان در حال احداث شهرستان طالقان، پروژه راه جدید طالقان به هشتگرد و تونل در حال احداث، وضعیت طرح های هادی، واگذاری انشعابات گاز، برق و همچنین گازرسانی به روستاهای این شهرستان بازدید کردیم.

وی در این بازدید ضمن بررسی جزییات احداث جاده جدید طالقان به هشتگرد، تاکید کرد: ایمن سازی مسیر و تکمیل طرح روشنایی جاده جدید از جمله موضوعات مهمی است که باید حاصل شود.

این مقام مسؤول همچنین با تاکید بر بازنگری طرح هادی روستاهای شهرستان طالقان که می تواند گام مهمی در ارائه خدمات به مردم باشد، تصریح کرد: شایسته است بنیاد مسکن ضمن بررسی مسائل و مشکلات موجود در محدوده بافت روستایی و بازنگری طرح هادی به سمت توسعه و پیشرفت روستاها با نگاه اشتغال پایدار گام بردارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جاده هشتگرد-طالقان ایمن سازی می شود

جاده هشتگرد-طالقان ایمن سازی می شود