مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 آبان 1401 ساعت 11:462022-11-21حوادث

باند کانال «جوانان محلات شیراز» در فضای مجازی منهدم شد/ زاپاتا در چنگ پلیس فارس


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، سردار رهام بخش حبیبی اظهار داشت: با اقدامات اطلاعاتی و فنی مأموران پلیس استان فارس، یک کانال و گروه در شبکه های اجتماعی (تلگرام و اینستاگرام و.

) به نام جوانان محلات شیراز   که اقدام به تشویش اذهان عمومی و دعوت به فراخوان و اغتشاشات در شهر شیراز می کردند، شناسایی شد.

وی با اشاره به شناسایی چندین ادمین با آی دی های مختلف در رابطه با این کانال، افزود: در این خصوص متهم اصلی این پرونده (معروف به زاپاتا که با عوامل نفاق در خارج از کشور نیز ارتباط داشت) به همراه 7 متهم دیگر شناسایی و طی چند عملیات جداگانه در مخفیگاهشان در شیراز دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: این متهمان با ایجاد گروه تلگرامی اقدام به شناسایی لیدرهای اغتشاشات، تشویق به ایجاد کانال و آموزش روش های تهیه بمب های دستی، آموزش روش های مقابله با ماموران امنیتی ، تهیه و توزیع تراکت، هدایت اغتشاشگران در محل تجمع و آموزش برای شرکت در اغتشاشات می کرده اند.

سردار حبیبی افزود: در بازرسی از مخفیگاه این افراد یک عدد بمب انفجاری دست ساز ( جهت استفاده در تجمعات)، تعداد زیادی تراکت، تعداد 6 دستگاه بی سیم ، 2 دستگاه کیس رایانه ، 12 دستگاه تلفن همراه و یک دستگاه تبلت کشف شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باند کانال «جوانان محلات شیراز» در فضای مجازی منهدم شد/ زاپاتا در چنگ پلیس فارس

باند کانال «جوانان محلات شیراز» در فضای مجازی منهدم شد/ زاپاتا در چنگ پلیس فارس