مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 آبان 1401 ساعت 11:352022-11-21بين الملل

نماینده ارشد پارلمان آلمان: با کمبود تسلیحات مواجه هستیم


کمیسر پارلمان آلمان در امور نیروهای مسلح ضمن هشدار مبنی بر کمبود مهمات در آلمان، گفت که این کشور با فقدان تجهیزات اولیه ای که ارتش به آن نیاز دارد، - نماینده ارشد پارلمان آلمان: با کمبود تسلیحات مواجه هستیم کمیسر پارلمان آلمان در امور نیروهای مسلح ضمن هشدار مبنی بر کمبود مهمات در آلمان، گفت که این کشور با فقدان تجهیزات اولیه ای که ارتش به آن نیاز دارد، مواجه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از راشا تودی، ایوا هوگل، کمیسر پارلمان آلمان در امور نیروهای مسلح روز یکشنبه طی مصاحبه ای با روزنامه آلمانی بیلد آم زونتاگ اذعان داشت که ارتش این کشور به 20 میلیارد یورو سرمایه نیاز دارد تا مجدد انبارهای تسلیحاتی خود را پر کند.

وی با اشاره به اینکه دولت آلمان مذاکره در این خصوص را سالهاست به تعویق انداخته، تاکید کرد: بدون مهمات، هیچ کار ارتش فایده ندارد.

هوگل همچنین به شرایط تاسف بار ارتش آلمان درخصوص فراهم کردن تجهیزات اولیه برای سربازان این کشور اشاره کرد و گفت که سربازان ارتش آلمان هنگام شرکت در یک رزمایش در لیتوانی، جلیقه ضدگلوله نداشتند.

این کمیسر پارلمان آلمان در امور نیروهای مسلح در ادامه افزود: براساس مرخصی های استعلاجی، زایمان و تحصیلی که داده می شوند، بسیاری از واحدهای ارتش آلمان تنها 60 درصد نیروهای ثبت نامی خود را در اختی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده ارشد پارلمان آلمان: با کمبود تسلیحات مواجه هستیم

نماینده ارشد پارلمان آلمان: با کمبود تسلیحات مواجه هستیم