مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 آبان 1401 ساعت 11:302022-11-21اجتماعي

آمادگی راهداری اردبیل برای خدمات رسانی در زمستان


معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل گفت: راهداری استان اردبیل در آمادگی کامل برای ارائه خدمات زمستانی در جاده ها و محورهای مواصلاتی قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیدین هاشمی صبح دوشنبه در بازدید از محور مغان با اشاره به آمادگی راهداری اردبیل برای خدمات رسانی در زمستان اظهار کرد: برای انجام عملیات راهداری زمستانی و خدمات رسانی به مردم در ایام بارش برف در گردنه ها و جاده 25 هزار و 360 تن ماسه و نمک در انبار ذخیره سازی شده است.

وی با بیان اینکه در حال انجام فرآیند مناقصه ماشین های استیجاری هستیم تا مشکل کمبود خودرو نیز رفع شود، تصریح کرد: از آنجایی که استان اردبیل دارای زمستانی سرد و همراه با بارش های سنگین است، فعال کردن اکیپ های زمستانی، خرید نمک و شن و ماسه برای نمک پاشی جاده ها معمولاً سریع تر از سایر استان ها در اردبیل آغاز می شود.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل همچنین در ادامه به فعالیت های انجام شده راهداری در هفت ماهه گذشته اشاره کرد و افزود: در این مدت 7 هزار و 400 کیلومتر از کانال های طرفین راه اصلاح و بازسازی شده و همچنین 260 هزار متر لکه گیری و رفع چاله در راه های اصلی، فرعی و روستایی استان انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی راهداری اردبیل برای خدمات رسانی در زمستان

آمادگی راهداری اردبیل برای خدمات رسانی در زمستان