مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 آبان 1401 ساعت 11:202022-11-21دانش

دانشگاه خلیج فارس: هیچ دانشجویی بازداشت نیست


رییس دانشگاه خلیج فارس بوشهر با بیان اینکه هیچ دانشجوی این دانشگاه در بازداشت نیست، گفت: گاهی شایعاتی برای بر هم زدن جو و آرامش این دانشگاه مطرح می شود که دانشجویان نباید به آنها توجه کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، محمد مدرسی عصر دیروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: ما دانشجویان خود را دوست داریم و از آنها حمایت می کنم اما گاهی شایعاتی برای بر هم زدن جو و آرامش این دانشگاه مطرح می شود که دانشجویان نباید به آنها توجه کنند.

رییس دانشگاه خلیج فارس بوشهر افزود: هر چند پیگیری برای آزادی دانشجویان بازداشت شده بلافاصله انجام و اکنون هیچ یک از آنها در بازداشت نیست اما ورود افراد نظامی به محوطه خوابگاه دانشجویی به عنوان فضایی آموزشی ممنوع بوده و دانشجویان به این اتفاق معترض و ناراحت هستند.

مدرسی تصریح کرد: هر چند ابعاد ماجرا هنوز به روشنی مشخص نیست اما به نظر می رسد این نیرو بدون هماهنگی با فرماندهی خود به محوطه خوابگاه پسرانه وارد شده و به نحوی خطای انسانی رخ داده است.

رییس دانشگاه خلیج فارس ادامه داد: ما دانشجویان خود را دوست داریم و از آنها حمایت می کنم اما گاهی شایعاتی برای بر هم زدن جو و آرامش این دانشگاه مطرح می شود که دانشجویان نباید به آنها توجه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه خلیج فارس: هیچ دانشجویی بازداشت نیست

دانشگاه خلیج فارس: هیچ دانشجویی بازداشت نیست