مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 آبان 1401 ساعت 10:552022-11-21سياسي

خدمات خیّرین بر اساس اولویت بندی نیازهای جامعه باشد


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین در دیدار اعضای مجمع خیّرین و مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان قزوین گفت: ساخت مراکز درمانی و مدرسه از کارهای خیِّری ارزشمند است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، آیت الله عبدالکریم عابدینی در دیدار اعضای مجمع خیّرین و آقای ابراهیم سعادتفر مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان قزوین با بیان اینکه اسلام خَیِّر پرور است، اظهار کرد: آموزه های قرآنی و روایی بسیاری داریم که ما را تشویق به حضور و سرعت در کار خیر می کنند.

وی ادامه داد: وقتی آمدیم در کار خیر حضور داشتیم و سرعت گرفتیم، چقدر آیات قرآنی و روایات داریم که به ما می گویند در مسائل معنوی و کارهای خوب از یکدیگر پیشی بگیرید، در خیرات از دیگران پیشی بگیرید، این به معنای خیِّرپروری است.

 امام جمعه قزوین عنوان کرد: اهمیت به باقیات و صالحات از دیگر موارد مهم است، برای مثال دیدیم سمت لرستان مردم در شرایط سخت و خطرناکی از روی یک رودخانه عبور می کردند، وقتی کسی برود آنجا پل بسازد کار خیر انجام داده و قطعاً باقیات صالحات است، حتی اگر هزار سال هم بگذرد ثوابش برای این خیّر است.

آیت الله عابدینی تأکید کرد: مسجدالنبی (ص) قزوین چند صد سال است که ساخته شده و مردم از آن استفاده می کنند، مسجد جامع که قدمت آن از مسجدالنبی (ص) هم بیشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات خیّرین بر اساس اولویت بندی نیازهای جامعه باشد

خدمات خیّرین بر اساس اولویت بندی نیازهای جامعه باشد