مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 آبان 1401 ساعت 10:502022-11-21اقتصادي

سرعت قطار کرمانشاه تا پایان سال جاری به 100 کیلومتر می رسد


مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه گفت: سرعت قطار کرمانشاه تا پایان سال جاری به 100 کیلومتر می رسد.

- مهرداد آهکی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: سرعت کنونی خطوط ریلی کرمانشاه به تهران هم اکنون 60 کیلومتر است که در حال اصلاح نواقص برای افزایش سرعت قطارها هستیم.

وی افزود: با تقویت جوش ریل های مسیر سرعت قطار به 100 کیلومتر در ساعت افزایش می یابد که زمان طی مسیر کرمانشاه به تهران 6 تا هفت ساعت کاهش پیدا خواهد کرد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه تصریح کرد: از مجموع 263 کیلومتر مسیر خطوط ریلی تنها 40 کیلومتر تاکنون فرایند تقویت خطوط صورت گرفته که پیش بینی می شود این طرح تا پایان سال جاری به اتمام برسد.

آهکی بیان کرد: با افزایش سرعت قطار در این مسیر می توان از واگن های پیشرفته استفاده کرد که کاهش زمان سفر رضایت مردم را به دنبال خواهد داشت.

وی با بیان اینکه به طور متوسط در هفته یک هزار و 500 مسافر توسط ناوگان ریلی در استان کرمانشاه جابه جا می شوند، گفت:: هم اکنون قطارهای کرمانشاه به مقصد تهران و مشهد یک روز در میان حرکت می کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه تاکید کرد: با تکمیل مراحل آماده سازی مسیر ریلی کرمانشاه به تهران مدت زمان سیر قطار در این مسیر تا پیش از پایان امسال به بیش از سه ساعت کاهش پیدا خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرعت قطار کرمانشاه تا پایان سال جاری به 100 کیلومتر می رسد

سرعت قطار کرمانشاه تا پایان سال جاری به 100 کیلومتر می رسد