مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 آبان 1401 ساعت 10:442022-11-21سياسي

نباید در نظام ارزیابی عملکرد قوه قضاییه سلیقه ای عمل کرد


معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه با بیان اینکه بر اساس سند تحول، «استقرار نظام ارزیابی صحیح عملکرد» مد نظر است، گفت: باید تمرکز بر روی استقرار نظام ارزیابی باشد تا به دور از سلیقه ای عمل کردن و با هدف ارتقاء عملکردها ابتدا زیرساخت ها ریل گذاری شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از قوه قضاییه، نشست کارگروه برنامه ایجاد سامانه جامع عملکرد قضات با حضور معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه، رییس مرکز آمار و فناوری اطلاعات و جمعی از نمایندگان دیوانعالی کشور، داستانی کل کشور، دادسرای انتظامی قضات و مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه برگزار شد.

محمدباقر الفت با بیان اینکه هدف از این نشست بحث و تبادل نظر و هم افزایی پیرامون اجرای دقیق برنامه ایجاد سامانه جامع عملکرد قضات است، اظهار کرد: برنامه هایی که در تمام بخش های قوه قضاییه در حال اجرا است عموماً مبتنی بر احکام سند تحول است.

وی افزود: معاونت منابع انسانی قوه قضاییه از نیمه دوم سال 1400و با هدف تعیین برنامه های اجرایی سال 1401، فرایند مطالعاتی اسناد بالادستی و ترتیب اثر به اجرای برنامه های سند تحول را آغاز کرد.

 وی ادامه داد: در بازنگری ها در بحث استقرار نظام ارزیابی عملکرد قضات با برخی احکام این سند مواجه شدیم که با توجه به رویه ای که در قوه قضاییه وجود دارد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نباید در نظام ارزیابی عملکرد قوه قضاییه سلیقه ای عمل کرد

نباید در نظام ارزیابی عملکرد قوه قضاییه سلیقه ای عمل کرد