مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 آبان 1401 ساعت 10:352022-11-21سياسي

برگزاری جایزه دوسالانه کتاب تقریب در سروآباد


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، علی اصغر دریایی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان در سفر یک روزه به شهرستان سروآباد، شامگاه یکشنبه (29 آبان ماه) با سید عبدالقادر حسینی، - علی اصغر دریایی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان از برگزاری جایزه دوسالانه کتاب تقریب در شهرستان سروآباد خبر داد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، علی اصغر دریایی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان در سفر یک روزه به شهرستان سروآباد، شامگاه یکشنبه (29 آبان ماه) با سید عبدالقادر حسینی، امام جمعه و رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان سروآباد و حسن زارعی فرماندار این شهرستان دیدار کرد.

وی در این دیدار با تاکید بر ارتقاء فعالیت های فرهنگی و هنری شهرستان های تابعه استان اظهار کرد: همکاری و هم افزایی دستگاه های اجرایی سطح شهرستان از مهمترین برنامه های کاری حوزه فرهنگ و هنر است.

دبیر شورای فرهنگ عمومی استان کردستان بیان کرد: در هر شهرستانی به تناسب استعداد های فرهنگی و هنری، جشنواره و همایشی تدارک دیده شده است شهرستان سروآباد با وجود مفاخر و مشاهیر نامدار در عرصه های فرهنگی نیاز به جشنواره ای در سطح استان یا ملی دارد.

 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان افزود: در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آمادگی خود برای همکاری در برگزاری رویدادی ملی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جایزه دوسالانه کتاب تقریب در سروآباد

برگزاری جایزه دوسالانه کتاب تقریب در سروآباد