مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 آبان 1401 ساعت 10:252022-11-21سياسي

پیگیری مصوبات کاشمر در سفر رییس جمهوری به خراسان رضوی


ادارات پیگیر مصوبات شهرستان کاشمر مربوط به سفر ریاست جمهور در سفر به خراسان رضوی باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، امیر دایی صراف شامگاه یکشنبه در جلسه شورای اداری که جهت تودیع و معارفه بخشدار مرکزی با حضور رؤسای ادارات و نهادها، دهیاران و اعضای شورای اسلامی روستاهای بخش مرکزی در حسینیه حسینی روستای کسرینه برگزار شد، اظهار کرد: موضوع پدافند غیر عامل جدی گرفته شود و برنامه ریزی درست و دقیقی توسط دستگاها برای رفع مشکلات احتمالی انجام گیرد.

فرماندار کاشمر بیان کرد: در شرایط حساس کنونی باید تلاش خود را برای خدمت رسانی به مردم به کار بگیریم تا مراجعه کنندگان در ادارات کارشان به زمین نماند.

وی با تأکید براینکه ادارات پیگیر مصوبات شهرستان مربوط به سفر ریاست جمهوری در سفر به خراسان رضوی باشند تا اگر در برنامه یا اجرای طرحی عقب هستیم با مدیران کل مذاکره و سهم شهرستان طلب شود.

دایی صراف با بیان اینکه در حوزه آمار ثبتی اشتغال شهرستان علیرغم اینکه اقدامات خوبی در این زمینه انجام شده است به خوبی صورت نگرفته است، افزود: برخی از مدیران در مراسمات تأکیدی کمرنگ حاضر دارند که به هیچ عنوان قابل توجیه نیست.

فرماندار کاشمر تأکید کرد: فردی که کارگزار دولت است و مسؤلیت بر عهده دارد در جلسه ای شرکت نمی کند، قابل پذیرش نیست وی تصریح کرد: همه ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری مصوبات کاشمر در سفر رییس جمهوری به خراسان رضوی

پیگیری مصوبات کاشمر در سفر رییس جمهوری به خراسان رضوی