مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 آبان 1401 ساعت 10:112022-11-21سياسي

سرلشکر صفوی: بسیج و سپاه اجازه ندهند حوادث اخیر به طول بینجامد


دستیار و مشاور فرمانده معظم کل قوا با اشاره به اغتشاشات اخیر و تاکید بر اینکه این اغتشاشات تمام می شود گفت: انتظار داریم نیروهای مسلح که بسیج و سپاه بازوان قدرتمند آن هستند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس؛ همایش جایگاه علم و فناوری در دفاع مقدس صبح امروز دوشنبه 30 آبان در دانشگاه جامع امام حسین(ع) برگزار شد.

سرلشکر سید یحیی صفوی دستیار و مشاور فرمانده معظم کل قوا در سخنانی در این همایش، ضمن ابلاغ سلام مقام معظم رهبری به حاضرین در جلسه گفت: این همایش 15 آذر ماه امسال در باغ موزه دفاع مقدس برگزار خواهد شد و یک شورای راهبردی تشکیل و یک تقسیم کاری برای برگزاری این همایش انجام شده است.

  وی افزود: سپاه پاسداران این مأموریت را به دستور سردار فدوی به دانشگاه امام حسین(ع) محول کرد و انتظار داریم دانشگاه امام حسین(ع) آنچه در زمان جنگ صورت گرفته را و سپاه وارد جنگ شدند و با سازماندهی 19 گردان توسط سپاه و برای عملیات فاو سه نیروی دریایی، هوایی و زمینی شکل گرفت.

رحیم صفوی با بیان اینکه نیروی زمینی سپاه در عملیات فاو 30 تیپ را ایجاد و سازماندهی کرد گفت: نه تنها رژیم بعث عراق بلکه سرویس های جاسوسی آمریکا در عملیات فاو غافلگیر شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرلشکر صفوی: بسیج و سپاه اجازه ندهند حوادث اخیر به طول بینجامد

سرلشکر صفوی: بسیج و سپاه اجازه ندهند حوادث اخیر به طول بینجامد