مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 آبان 1401 ساعت 10:102022-11-21سياسي

هدف اصلی بیمه سلامت ارائه خدمات به مستضعفین است


سرپرست اداره کل بیمه سلامت لرستان با اشاره به اینکه باید به دنبال خدمت رسانی خوب به مردم باشیم، گفت: نهایت تلاش و همکاری لازم را با مؤسسات طرف قرارداد در راستای ارائه خدمت به مردم انجام خواهیم داد.

- محسن اسدبیگی، در دیدار با کارکنان اداره کل بیمه سلامت لرستان، با اشاره به اینکه باید به دنبال خدمت رسانی خوب به مردم باشیم، اظهار کرد: نهایت تلاش و همکاری لازم را با موسسات تشخیصی درمانی طرف قرارداد در راستای ارائه خدمات به مردم انجام خواهیم داد.

وی با اشاره به اینکه تعامل و نهایت همکاری باید با مردم صورت بگیرد، ادامه داد: حمایت از بیمه شدگان وظیفه اصلی ما است و خدمت رسانی به آنان باید به موقع انجام شود.

سرپرست اداره کل بیمه سلامت لرستان با اشاره به اینکه از نیروی علاقه مند به کار و پایبند به اصول همه جانبه حمایت خواهیم کرد، بیان کرد: اعتقاد به هماهنگی بین بخشی دارم و باید به خوبی از ظرفیت همه نیروها استفاده شود.

اسدبیگی عنوان کرد: در حال حاضر خواسته اصلی ما ارائه خدمات به بیماران خاص و صعب العلاج و خدماتی به زوجین نابارور است که باید هرچه سریعتر نشان دار شوند تا بتوان ارائه خدمات داشت.

وی افزود: ارائه خدمات به نیازمندان و افراد کم برخوردار یک نوع عبادت است و باید به سمتی حرکت کنیم که جایگاه خودمان را پیدا و مردم باید خدمات رس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف اصلی بیمه سلامت ارائه خدمات به مستضعفین است

هدف اصلی بیمه سلامت ارائه خدمات به مستضعفین است