مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 آبان 1401 ساعت 10:002022-11-21بين الملل

انعقاد قرارداد مشارکت در 5 پروژه پژوهشی بین المللی در پژوهشگاه حوزه و دانشگاه


پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در سال جاری، اقدام به انعقاد قرارداد مشارکت در پنج پروژه پژوهشی بین المللی با کشورهای فرانسه، آمریکا و آلمان کرده است.

- پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در سال جاری، اقدام به انعقاد قرارداد مشارکت در پنج پروژه پژوهشی بین المللی با کشورهای فرانسه، آمریکا و آلمان کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با هدف استمرار و تثبیت رویکرد بین المللی شدن پژوهشگاه حوزه و دانشگاه و گام نهادن در مسیر افزایش سطح رؤیت پذیری بین المللی و ارتقای سطح نفوذ و اثرگذاری آثار پژوهشی در فضای علمی تحقیقاتی برون مرزی، پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در سال جاری، اقدام به انعقاد قرارداد مشارکت در پنج پروژه پژوهشی بین المللی با طرف های خارجی در کشورهای فرانسه، آمریکا و آلمان کرده است.

این طرح ها، کلان پروژه های تحقیقاتی هستند که نتایج آن ها در قالب هندبوک منتشر خواهد شد و تدوین مقالات آن ها با جذب مشارکت اساتید و پژوهشگران بین المللی از کشورهای مختلف و مجامع علمی خارجی صاحب نظر در حوزه مطالعاتی هندبوک صورت می پذیرد.

مدیران پروژه سه هندبوک مربوط به مشارکت پژوهشگاه حوزه و دانشگاه با انتشارات دی گرویتر (De Gruyter academic publishing) آلمان از اعضای هیئت علمی و پژوهشگران گروه های اقتصاد و علوم سیاسی این پژوهشگاه تعیین شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انعقاد قرارداد مشارکت در 5 پروژه پژوهشی بین المللی در پژوهشگاه حوزه و دانشگاه

انعقاد قرارداد مشارکت در 5 پروژه پژوهشی بین المللی در پژوهشگاه حوزه و دانشگاه